sâmbătă, 9 august 2008

Glume inainte de start

Unul dintre cei mai cunoscuţi, dar şi mai bogaţi sportivi din lume, baschetbalistul Kobe Bryant şi-a permis să glumească, susţinând că, dacă Statele Unite ale Americii nu vor obţine medalia de aur la Beijing, el va emigra în altă ţara: "Oamenii îmi pun întrebări pe acest subiect şi eu glumesc, dar dacă vrem să rămânem cetăţeni americani trebuie să cucerim «aurul». Altfel, voi fi italian. Mă va chema Kobe Giovani". Şi compatriotul său, Carmelo Anthony, s-a gândit la o soluţie salvatoare pentru orice eventualitate: "Voi negocia un contract cu o altă formaţie din Europa. Nu mă voi întoarce în SUA. În 2004 nu am ştiut nimic. Am fost orbi. A fost ruşinos să revenim acasă cu medalia de bronz, în situaţia în care se presupunea că suntem cei mai buni sportivi din lume. Am primit atunci o mare lovitură, nu doar ca echipă, ci şi ca ţara".

George W. Bush, spectator şi la baschet

Preşedintele american George W. Bush nu va urmări doar ceremonia de deschidere a Jocurilor Olimpice, ci va fi prezent şi la meciul de baschet masculin dintre China şi SUA(In direct la EuroSport , Duminica de la ora 17:15). "Asta înseamnă că întreaga ţară este alături de noi pentru a ne răscumpăra greşeala de la Atena. Faptul că preşedintele vine să ne vadă în încercarea de a obţine medalia de aur, face ca totul să fie mult mai important", a precizat superstarul Kobe Bryant. "Îl aşteptăm pe preşedintele Bush să petreacă mai mult timp cu echipa noastră şi apreciem acest sprijin", a afirmat şi managerul Jerry Colangelo. Formaţia "yankeilor" a câştigat 12 titluri olimpice la această disciplină, dar la Atena a obţinut doar "bronzul".

preluat de pe http://www.transilvaniaexpres.ro/

3 comentarii:

Unknown spunea...

:)

Anonim spunea...

na lebron ce'a glumit? =))

Anonim spunea...

lebron e om serios ce draq !