sâmbătă, 29 martie 2008

O alta infrangere pentru Lakers in Staples Center

Lakers pierde din nou acasa , aceasta fiind cea de-a 3-a infrangere consecutiva suferita pe terenul propriu. Meciul cu Memphis Grizzlies in mod normal trebuia sa aiba alt deznodamant dar oboseala jucatorilor si-a spus cuvantul. In ciuda celor 53 de puncte marcate de Kobe Bryant , jocul uit al oaspetilor s-a dovedit mai eficient. Lakers ramane totusi pe pozitia a 3-a in conferinta de vest.
Pentru Lakers urmeaza meciul cu Wizards in care speram ca ii vom putea vedea in teren si pe Andrew Bynum si Treor Ariza desi sunt sanse mici ca acestia sa joace.

4 comentarii:

Anonim spunea...

api fara Gasol trebuie sa devina din nou egoist si se vede...da jumate din punctele echipei dar lakers nu castiga

Anonim spunea...

Mda ... meciul a aratat ca cele de sezonul trecut, Kobe >50 , Lakers pierd . Odom se pierde de fiecare data cand devine a doua optiune ofensiva , iar colac peste pupaza, Fisher joaca accidentat.

Pana la urma nici nu stiu daca sa-mi para rau de infrangerile astea. parca mi-as dori sa-i prindem pe Suns in primul tur. Home court & all , plus Gasol, Ariza & Bynum fit ... ii rupem de data asta ;)

Anonim spunea...

ai perfecta dreptate mereu am spus ca daca Odom il ajuta pe Kobe nu vor fi probleme , insa lakers are probleme cu accidentarile , eu doar atata imi doresc ca in play off sa fie toata echipa gata de joc fara jucatori accidentati.

Anonim spunea...

asta'i abandonat